Pengikut Sekelian

Saturday, 11 August 2012

AirMata


Senjata seorang perempuan ialah airmata.. betulkah??
yup ada betul jugak sebab perempuan nie mudah mengalirkan airmata..

entry kali nie saja nak kongsi kisah aku yang mudah mengalirkan airmata..
kadang-kadang agak geram jugak dia mengalir tanpa diminta

airmata aku nie kadang-kadang keluar tak kena dengan tempat
contoh : aku terpecahkan pinggan.. duduk sekejap lepas 5minit airmata 
aku akan keluar dengan lajunya.. sampaikan mak aku tnya
"angah nak menangis buat apa"
Fuh ! aku pun tataO la kenapa aku keluarkan airmata tuh..
pelikkan..

satu lagi situasi tapi kali nie logik jugak la..
bila aku tengah tngok drama @ filem yang sedih..
airmata aku pasti mengalir..
dan aku kan peminat novel.. bila part sedih dalam novel tuh.. 
aku boleh menangis mungkin kerana terlampau imagine kot... hahahahaha

dan paling aku tak suka..
bila aku hadapi masalah walaupun masalah itu kecil..
aku akan keluarkan airmata dulu lepas tuh baru
aku akan fikir macam mana nak selesaikan masalah tuh

mungkin aku boleh digelarkan....
Queen Of Tears tak pun King... hahahaha

kadang-kadang dengan keluarkan airmata buat kita jadi tenang lepas tu :)

dan jangan lah kita pendam rasa nak menangis tu..
semakin kita pendam semakin sukar untuk kita :)
(hanya yang suka pendam sedih tuh paham)

No comments: